Історія компанії

Час – одне з найбільш таємничих і загадкових явищ у природі речей. Час здатен творити і руйнувати, вчити та запроваджувати тенденції, вдосконалювати і коригувати. Час – головний архітектор, ресурс технологів і засновників компанії «Алеф-Виналь». Озираючись у минуле, ми розуміємо, який довгий шлях пройдено, та як багато подій сталося за останні десятиліття.

«Хтось приходить до нас з ідеєю, мрією. Ми несемо відповідальність за цю мрію, вкладаючи енергію та досвід у розробку виняткового напою, який стане основою майбутнього успіху в цій галузі».

Генеральний менеджер компанії Ф. Б. Черток.
 
1999

Заснування компанії «Алеф-Виналь».

Запуск виробництва власних торгових марок

  • Cтворення найпопулярнішого бренда «Золота Амфора». Саме з нього і починається історія компанії «Алеф-Виналь». Під час розробки бренда ми створили легендарну королеву вин – «Тамянку».
Грудень 1999
Листопад 2001
  • Розробка першого авторського коньяку Klinkov, який до сьогодні є візитною карткою компанії. Це безперечний лідер коньяків у преміум-сегменті країни за смаковими якостями.
  • Удосконалено технологію витримки коньяків на заводі в с. Багерово. Створено багаторівневі підвали для кращої регуляції температури і вологості та досягнення якомога більшої м’якості коньяку.
Березень 2002
Жовтень – Грудень 2003
  • Випуск горілки преміум-класу Helsinki, що відзначається ідеальною зимовою чистотою.
  • Розпочато роботу над створенням майбутнього коньячного бренда «Жан-Жак».
Квітень 2004
2005 – 2007
  • Відкриття філій у стратегічно важливих регіонах України.
  •  Стійке зростання реалізації популярних українських брендів.
  •  Розвиток, модернізація та автоматизація дистрибуції в Україні.

Народження лідерів

  • Випуск бренда «Українка» – першої національної горілки – лідера.
Листопад 2006
2007
  • Модернізація винзаводу «Золота Амфора» у м.Синельникове: масштабне збільшення потужності, установка новітнього обладнання світових компаній-лідерів та створення власної лінії розливу горілки.
  • «Жан-Жак» стає улюбленим брендом мільйонів поціновувачів коньяку в Україні.
Серпень 2007
Травень 2010
  • Введення на ринок країни першого кошерного вина Kosher, що виробляється за найдавнішими технологіями з дотриманням суворих правил кашрута.
  •  Розширення карти експорту – початок співпраці з США та країнами Азії.
  • Зібрано унікальний врожай винограду та закладено спирти для майбутнього купажування, що подарує неймовірну м’якість коньяку «Жан-Жак».
2012
Серпень 2012
  • Поповнення портфеля компанії новими брендами. Завдяки плідній співпраці з найкращими сомельє Європи та особливому відбору винограду на світ народжується колекція вин Villa Krim.
  • Довгоочікуваний та сміливий випуск екологічно чистої горілки нового покоління Green Day, що вироблена з дотриманням міжнародних екологічних стандартів.

Командний успіх

  • Розробка та запуск продажу солодової горілки Solod, яка може стати родоначальником абсолютно нової категорії. Під час виготовлення горілки застосовується технологія дистиляції, що у всьому світі використовується для виробництва віскі.
Вересень 2015
Липень 2015
  • Досконале вивчення єврейських традицій і правил кашрута семи поколінь стало запорукою випуску кошерного коньяку Kogan. Лімітована колекція кошерних коньяків Kogan, розроблена за ексклюзивною технологією, а унікальний серійний номер гарантує, що ваша пляшка єдина у своєму роді.
  • Старт виробництва коньяку Adjari за оригінальною грузинською рецептурою. У цьому напої відображено всю самобутність Грузії.
Липень 2016
Вересень 2016
  • Введення на ринок ексклюзивної лінійки АRТ Collection бренда Villa Krim, появі якої сприяла спільна інтернаціональна праця найкращих технологів Італії.
  •  Створення продукту, що не має аналогів у країні – авторської колекції вин Villa Krim. Робота тривала понад рік. Завдяки відродженню старовинних традицій в цілому та роботі головного технолога Бояна Борисова зокрема компанія реалізувала свою ідею.
  • Запуск нового напрямку – шампанського під ТМ Villa Krim. Завдяки неймовірному успіху однойменної торговельної марки було розроблено особливу та якісну колекцію ігристих вин за французькими стандартами.
Листопад 2016
Квітень 2017
  • Створення сміливих новинок для найвимогливіших шанувальників чистого горілчаного смаку – поява Green Day Ultra Soft і Green Day Crystal. Вперше у склад горілки введено ароматний спирт пелюсток троянди дамаської та застосовано додаткову стадію глибинної поліруючої фільтрації.
  • Унаслідок серії експериментів було впроваджено унікальну технологію виробництва та зберігання вина нової торгової марки «Буковина», що на своєму фінальному етапі виробництва зберігається саме в букових діжках.
Червень 2017