Історія компанії
Час - одне з найбільш таємничих і загадкових явищ у природі речей. Час здатен творити і руйнувати, вчити і вдосконалювати, ставити тенденції і привносити корективи. Час - головний архітектор та ресурс технологів і засновників компанії Алеф-Віналь. Озираючись у минуле, ми розуміємо, який довгий шлях пройдено і як багато подій сталося за останні десятиліття.

«Хтось приходить до нас з ідеєю, мрією. Ми несемо відповідальність за цю мрію, вкладаючи енергію і досвід в розробку виняткового напою, який стане основою майбутнього успіху в цій галузі».

Генеральний менеджер компанії, Черток Ф.Б.

 

1999
Заснування компанії «Алеф-Виналь»
Запуск виробництва власних торгових марок

  • Cтворення найпопулярнішого бренду «Золота Амфора», саме з нього і починається історія компанії Алеф-Віналь. При розробці і створенні бренду, нами було народжено легендарну королеву вин – «Тамянку»
Грудень 1999
Листопад 2001
  • Розробка першого Авторскьго коньяку «Klinkov», який до цього дня є візитною карткою компанії. Це безперечний лідер коньяків у преміум сегменті країни за смаковими якостями
  • Удосконалено технологію витримки коньяків на заводі в сел. Багерово. Створено багаторівневі підвали для кращої регуляції температури і вологості і досягнення ще більшої м’якості коньяку.
Березень 2002
Жовтень – Грудень 2003
  • Відзначився випуском горілки преміум класу Helsinki, що володіє ідеальною зимовою чистотою.
  • Розпочато роботу над створенням майбутнього коньячного бренду Жан-Жак.
Квітень 2004
2005 – 2007
  • Зазначалися відкриттям філій у стратегічно важливих регіонах України.
  • стійке зростання реалізації популярних українських брендів
  • розвиток, модернізація та автоматизація дистрибуції в Україні
Народження лідерів

  • Випуск на ринок країни бренду «Українка» – перша національна горілка – лідер.
Листопад 2006
2007
  • Модернізація винзаводу «Золота Амфора» у м.Синельнікове – масштабне збільшення потужності, установка новітнього обладнання світових компаній-лідерів та створення власної лінії розливу горілки.
  • Коньяк Жан-Жак стає улюбленим брендом мільйонів поціновувачів коньяку в Україні.
Серпень 2007
Травень 2010
  • Введення на ринок країни першого кошерного вина Kosher, що виробляэться за найдавнішими технологіями із дотриманням строгих правил кашрута.
  • Розширення карти експорту, початок співпраці з країнами США та Азії.
  • Зібрано унікальний врожай винограду, та закладено спирти задля майбутнього купажування, що подарує неймовірну м’якость коньяку Жан-Жак.
2012
Серпень 2012
  • Поповнення портфеля компанії новими брендам. Завдяки плідної співпраці с кращими сомельє Європи та особливого добору винограду, на світ народжується Колекція вин Villa Krim . Довгоочікуваний та сміливий випуск екологічно чистої горілки нового покоління – Green Day, що вироблена під контролем і з дотриманням міжнародних екологічних стандартів.
Командний успіх

  • Розробка та запуск продажу солодової горілки Solod, яка може стати родоначальником абсолютно нової категорії. Для приготування якої застосували технологію дистиляції, яка у всьому світі використовується для виробництва віскі.
Вересень 2015
Липень 2015
  • Досконале вивчення єврейських традицій і правил кашрута протягом семи поколінь,стали запорукою випуску кошерного коньяку Kogan. Лімітована колекція кошерних коньяків Kogan, розроблена за ексклюзивною технологією, а унікальний серійний номер, гарантує, що ваша пляшка єдина у своєму роді.
  • Старт виробництва коньяку Adjari, за оригінальною грузинською рецептурою. Вся самобуть Грузії зібрана в цьому напої
Липень 2016
Вересень 2016
  • Введення єкслюзивної лінійки АRТ Collection,бренду Villa Krim, появі якої сприяла спільна інтернаціональна праця кращих технологів Італії.
  • Створення продукту, що не має аналогів в країні – Авторська колекція вин Villa Krim. Робота над створенням тривала більше року. Завдяки відродженню старовинних традицій, новому підходу до виробництва головного технолога Бояна Борисова – компанія реалізувала свою ідею.
  • Запуск нового напрямку – шампанське під ТМ Villa Krim. Завдяки неймовірному успіху однойменної торгівельної марки, було розроблено особливу та якісну колекцію ігристих вин за французькими стандартами.
Листопад 2016
Квітень 2017
  • Створення сміливих новинок, для найвимогливіших шанувальників чистого горілчаного смаку – поява Green Day Ultra Soft и Green Day Crystal. Вперше у її склад введено ароматний спирт пелюсток Троянди Дамаської та застосовано додаткову стадію глибинної поліруючої фільтрації.
  • Внаслідок серії експериментів, було впроваджено унікальну технологію виробництва та зберігання вина нової торгової марки Буковина, що на своєму фінальному етапі виробництва зберігається саме в букових діжках.
Червень 2017